SEO | Πως γίνεται η προώθηση ιστοσελίδας στη Google;
Προώθηση ιστοσελίδας στην Google!
Πραγματικά, ποιος δεν θέλει η σελίδα του να βγει όχι μόνο στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google αλλά αν γίνεται και στην πρώτη 3άδα. Δεν είναι όμως και τόσο εύκολο. Θα πρέπει να ακολουθηθούν συγκεκριμένες τεχνικές SEO, πολλές δοκιμές, αλλαγές και παραμετροποιήσεις σε πολλά επίπεδα ώστε να επιτευχθεί η προώθηση της ιστοσελίδας σας στην 1η σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google.
Θα αναλύσουμε απλά και κατανοητά τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν. Αν παρόλα αυτά χρειαστείτε την βοήθεια ενός ειδικού στην προώθηση ιστοσελίδων μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν…
Τι είναι η προώθηση ιστοσελίδας;
Η προώθηση ιστοσελίδας είναι η διαδικασία που ακολουθείτε για την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στις κορυφαίες θέσεις της 1ης σελίδας των αποτελεσμάτων της Google, η αλλιώς SERPS. Όταν μια ιστοσελίδα είναι στις πρώτες 3 θέσεις, έχει πολλά περισσότερα clicks (περίπου το 50% των κλικ της πρώτης σελίδας), δηλαδή μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
Αυτό μεταφράζεται σε περισσότερους πελάτες, περισσότερες πωλήσεις ακόμα και εδραίωση της επιχείρησής σας έναντι του ανταγωνισμού. Αλλά και πάλι, αν βρίσκεστε στην 1η σελίδα είναι πολύ σημαντικό γιατί το 95% των χρηστών μένουν μόνο στην 1η σελίδα και δεν συνεχίζουν την πλοήγηση στις άλλες σελίδες. Η προώθηση ιστοσελίδας είναι πολύ σημαντική και αναγκαία για μια επιχείρηση ή ιδιώτη, ειδικά σήμερα!
Πώς η Google ψάχνει και καταχωρεί τις σελίδες;
Για να καταλάβετε το SEO, πρέπει πρώτα να καταλάβετε πως λειτουργεί η Google, πως βρίσκει της σελίδες και πως τις καταχωρεί. Ο σκοπός της Google είναι ένας! Να παραδίδει το πιο σχετικό αποτέλεσμα για μια συγκεκριμένη αναζήτηση που να είναι όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτό που πραγματικά ήθελε να αναζητήσει ο χρήστης. Για να το καταφέρει αυτό, έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο ευρετήριο με σχεδόν όλες τις ιστοσελίδες του πλανήτη. Κάθε σελίδα αναλύεται και ελέγχεται διεξοδικά και βάση πολλών παραγόντων και παραμέτρων ταξινομείτε ανάλογα.
Χρησιμοποιώντας ειδικά προγράμματα που λέγονται Spiders (αράχνες), επισκέπτονται κάθε σελίδα στο Internet (crawling) και αφού την αναλύσουν, την προσθέτουν στο ευρετήριο που αποτελείτε από τρισεκατομμύρια σελίδες. Στην ουσία λοιπόν, όταν αναζητάτε κάτι στη Google ή σε μια άλλη μηχανή αναζήτησης δεν ψάχνετε το Internet αλλά τα ευρετηριασμένα site που έχει στον κατάλογο της η Google. Δεν είναι φοβερό;
Προώθηση ιστοσελίδας & Search Quality Ratings
H Google με την χρήση του πολύπλοκου κώδικα που διαθέτει, αναλύει και βαθμολογεί κάθε σελίδα σύμφωνα με το πόσο αξιόπιστο και έγκυρο είναι το περιεχόμενο, την ποιότητα και ποσότητα του περιεχομένου, ποιος είναι ο υπεύθυνος της ιστοσελίδας, το Website reputation κ.α. Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν, η Google αποφασίζει ποια σελίδα είναι πιο αξιόπιστη και πιο σχετική ώστε να παρέχει την καλύτερη πληροφόρηση στον χρήστη.
Αυτός είναι και ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες για την προώθηση της ιστοσελίδας σας στη Google. Θα πρέπει με τεχνικές On Page-SEO & Off-Page SEO να βοηθήσετε την μηχανή αναζήτησης να καταλάβει ακριβώς, ποιο είναι το περιεχόμενο και το αντικείμενο της ιστοσελίδας σας και να την κατατάξει ανάλογα.
Λέξεις κλειδιά – Keywords
Πως θα καταλάβει όμως η μηχανή αναζήτησης ποιο είναι το θέμα και το αντικείμενο της ιστοσελίδας σας; Με την χρήση των λέξεων κλειδιών ή αλλιώς Keywords. Τα keywords είναι οι λέξεις κλειδιά που περιγράφουν το θέμα της ιστοσελίδας σας και έχουν μπει σε κατάλληλα σημεία και με κατάλληλες τεχνικές σε διάφορα σημεία του Site.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε μια ιστοσελίδα για ενοικιαζόμενα δωμάτια στη Σαντορίνη, μερικές λέξεις κλειδιά που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε στην σελίδα σας είναι:
- ενοικιαζόμενα δωμάτια Σαντορίνη
- ενοικιαζομενα δωματια σαντορινη καμαρι
- ενοικιαζομενα δωματια σαντορινη φηρά
- οικονομικά ενοικιαζόμενα διαμερίσματα Σαντορίνη
- πολυτελή διαμερίσματα σαντορίνη κ.α.
Η Google, με την χρήση των spiders, διαβάζει την σελίδα σας και εφόσον έχει γίνει σωστά το On-page SEO, το Keyword research και η σελίδα έχει μια λογική δομή, εξάγει στην ουσία της λέξεις – κλειδιά και τις καταχωρεί στο ευρετήριο της.
Οι τρεις ποιο σημαντικοί παράγοντες του SEO
Οι τρεις πιο σημαντικοί παράγοντες κατάταξης για την Google είναι οι παρακάτω:
- Ποιοτικό και περιεκτικό περιεχόμενο: To περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς… λένε… και έχουν δίκιο! Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να έχει εξαιρετικό περιεχόμενο, με προσεγμένα κείμενα ως την παραμικρή λεπτομέρεια, σωστή χρήση των λέξεων κλειδιών, πλούσιο πληροφοριακό υλικό το οποίο θα είναι πραγματικά χρήσιμο για τους χρήστες. Να θυμάστε… ότι είναι καλό για τους χρήστες είναι καλό και για την Google.
- Εσωτερικοί και εξωτερικοί σύνδεσμοι: Τα links ή υπερσύνδεσμοι, χωρίζονται σε links από την σελίδα σας προς εξωτερικές σελίδες (outbound links), σε links από εξωτερικές σελίδες προς την σελίδα σας (inbound links) και εσωτερικά links (internal) μεταξύ των σελίδων του site.
- Εμπειρία χρήστη: Η εμπειρία χρήστη (UX) είναι επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης. Πόσοι χρήστες επισκέπτονται το site σας μέσω των SERP’s, πόσο χρόνο αφιερώνουν οι χρήστες στην σελίδα σας, αν βρήκαν αυτό που ήθελαν, αν οι πληροφορίες που είχατε στην ιστοσελίδα σας τους κάλυψαν, την δομή του περιεχομένου και την ευκολία πλοήγησης και αναζήτησης της πληροφορίας.
Τι είναι το On-page SEO και πως βοηθάει στην προώθηση της ιστοσελίδας μου;
To On-page SEO είναι όλες εκείνες οι πρακτικές που πρέπει να γίνουν σε μια ιστοσελίδα ώστε η σελίδα αυτή να έχει καλύτερα αποτελέσματα στα SERP’s της Google.
Οι βελτιστοποιήσεις αυτές έχουν να κάνουν με τους τίτλους της σελίδας, πόσο φιλικά είναι τα url για τους χρήστες αλλά και τις μηχανές αναζήτησης, τη σωστή χρήση των Headings (H1-H6) και το πρωτότυπο καλογραμμένο κείμενο, το όμορφο design και τις εντυπωσιακό multimedia υλικό, την βελτιστοποίηση των εικόνων σε μέγεθος αλλά και σε επίπεδο Alt attribute, την σωστή χρήση των Keywords, το πόσο mobile optimized (Responsive) είναι το site, την ταχύτητα φόρτωσης του, τον αριθμό και την ποιότητα των links, την χρήση Social media και άλλα.
Όλα τα παραπάνω γίνονται στην ιστοσελίδα μας και γι’ αυτό λέγεται και ON-page SEO. To on-page seo σίγουρα είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για την γρήγορη και σωστή προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.
Προώθηση της ιστοσελίδας με Off-page SEO
Αντίθετα το Off-page SEO είναι όλες εκείνες οι απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν εκτός ιστοσελίδας ώστε να βελτιώσουν σημαντικά την κατάταξη της. Η προώθηση της σελίδας με την χρήση του Off-page SEO στην ουσία έχει να κάνει με πόσο δημοφιλές είναι το site σας, πόσο αξιόπιστο είναι και τον αριθμό των backlinks που έχει. Το off-page SEO απαιτεί πολύ δουλεία, προσοχή, χρόνο και συνεχή ενασχόληση.
Προώθηση της ιστοσελίδας με Local SEO
To Local SEO είναι ένα επίσης πολύ σημαντικό κομμάτι της SEO καμπάνιας σας. Το 90% των αγορών λαμβάνουν μέρος σε φυσικούς χώρους και περίπου 20-40 χιλιόμετρα από το σπίτι. Με το Local SEO στην ουσία κάνεις προώθηση της ιστοσελίδας σου σε τοπικό επίπεδο.
Πρέπει να βελτιστοποιήσετε την σελίδα σας με το όνομα της πόλης που βρίσκεστε, την διεύθυνση, τα τηλέφωνα επικοινωνίας έτσι ώστε οι χρήστες που είναι κοντά σας να μπορούν εύκολα να σας βρουν.
Ένα εξαιρετικό και πλήρως απαραίτητο εργαλείο είναι το Google Business. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να φτιάξετε έναν λογαριασμό Gmail και να συνδεθείτε στο Google Business όπου εκεί θα φτιάξετε το προφίλ σας για την τοπική αγορά.
Ο ρόλος της ταχύτητα φόρτωσης στην προώθηση της ιστοσελίδας σας στο internet
Η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας αποτελεί έναν πολύ σημαντικό παράγοντα SEO. Ας αναλογιστείτε μόνο πως μια καθυστέρηση για κλάσματα δευτερολέπτων σε μεγάλα site ισοδυναμεί με απώλεια εκατομμυρίων. Σε κανέναν δεν αρέσει ένα αργό site άρα δεν θα αρέσει και στη Google η οποία σκοπός της είναι να κάνει τα αποτελέσματα της όσο ποιο δυνατόν καλύτερα και πιο σχετικά για του χρήστες.
Αν λοιπόν σας ενδιαφέρει η προώθηση της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στην αύξηση της ταχύτητα φόρτωσης. Με κατάλληλες τεχνικές, μπορείτε να αυξήσετε την ταχύτητα φόρτωσης πάνω από 200%.
Τεχνικές βελτιστοποίηση ταχύτητας φόρτωσης ιστοσελίδας
- Αποφυγή άχρηστου περιεχομένου
- Βελτιστοποίηση εικόνων
- Βελτιστοποίηση Βάσης
- Minify Css, Html
- Combine Css, Js
- Ενεργοποίηση gZip
- Χρήση τεχνικής LazyLoad
- Σωστή επιλογή του πακέτου φιλοξενίας (Hosting)
- Απενεργοποίηση Hotlinking
- Χρήση Expires header
- Αναβάθμιση WordPress
- Αναβάθμιση Plugins
- Βελτιστοποίηση κώδικα
- Χρήση plugin Cache
Το SEO σίγουρα δεν είναι απλή υπόθεση αν γίνει σωστά! Αν χρειάζεστε βοήθεια καλό είναι να απευθυνθείτε σε εμάς. Θα χαρούμε να σας ακούσουμε και να σας βοηθήσουμε να φτάσετε στην ιστοσελίδας σας στις πρώτες θέσεις της 1ης σελίδας της Google.
Η κατασκευή ιστοσελίδων ή η κατασκευή eshop, δεν είναι αρκετή, αν δεν συνδυάζετε με την βελτιστοποίηση της σελίδας και σε επίπεδο SEO.